Általános Szerződési Feltételek




Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a www.dudaskft.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve használója kíván lenni a Weboldal által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
 

1. Gyártói, illetve Szolgáltatói adatok:

  • Cégnév: Dudás Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt felelősségű társaság
  • Székhely: 2764 Tápióbicske, Dózsa György út 43.
  • Adószám: 13682051-2-13
  • Cégjegyzék szám: 13-09-107155, Kibocsájtó cégbíróság: Pest Megyei Bíróság Cégbírósága, Budapest
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: info"kukac"dudaskft.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 70 545 7248 , +36 29 421 148
  • Számlaszám: OTP 11742063-20012962
  • A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: Web-Server Kft. Céginformáció: https://web-server.hu/cegadatok/


2. A megvásárolható termékek köre:
  • Sárgaréz lószerszám veretek
  • Egyéb sárgaréz dísztárgyak és kiegészítők
  • Rozsdamentes acél lószerszám veretek


Figyelmeztetés: A Katalógusban és Galériában megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.



3. Rendelési információk


A megjelenített termékek telefonon, e-mailben, papíralapú levélben vagy személyesen rendelhetőek meg. A készárut futárszolgálattal (Magyar Posta MPL) házhoz szállítjuk vagy személyesen is átveheti.


A termékekre vonatkozóan megjelenített árak magyar Forintban értendőek és tartalmazzák a törvényben előírt 21,26%-os Áfa-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját és egyéb felmerülő költségeket.


Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.


Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, azt a postadíjak már tartalmazzák. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.


Katalógusainkban böngészhet a megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy jellemző méretét, árát. Amennyiben részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített elérhetőségeken szíveskedjen felvenni a kapcsolatot velünk.



4. A rendelés menete


A megrendelni kívánt termékek listáját elérhetőségeink bármelyikén leadhatja. Rendelését a termék pontos megnevezésével, méretadatokkal és az igényelt darabszámmal kérjük megadni. Nikkelezett termékek esetében kérjük ezt külön jelezni, ennek hiányában alapértelmezetten galvanizálatlan sárgaréz termékre vesszük fel a rendelését. A katalógusban található cikkszámok inkább csak a pontosítást szolgálják, rendelésnél célszerűbb nevén nevezni a termékeket.
  

5. A megrendelések feldolgozása


A megrendelések feldolgozása munkanapokon 09:00 - 15:00 óra között történik. Telefonon vagy e-mailen keresztül egyeztetünk Önnel a várható elkészülési időről. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség e-mailben a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1 - 2 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a meglévő gyártási fázis függvényében több hét, vagy akár több hónap is lehet! A megrendelések teljesítése időrendben és a gazdaságossági tényezők figyelembevételével történik.


Cégünk nem tud garanciát vállalni a gyártási határidőre. Túl sok, rajtunk kívülálló tényező is befolyásolja egy-egy termék gyártási folyamatát. Minden tőlünk telhetőt megteszünk a minél gyorsabb kiszolgálás érdekében, de bizonyos esetekben fizikailag, de leginkább gazdaságossági okok miatt ez nem lehetséges.



6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja


A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: a rendelése elkészültével felvesszük Önnel a kapcsolatot és megadjuk a fizetendő összeget. A honlapon vagy a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat. Megjegyzés rovat kitöltése nem szükséges.  Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket. (Bankszámlaszámunkat megtalálja jelen ÁSzF Gyártói adatok menüpontban vagy honlapunkon  a "Termékeink" oldalon, "Hasznos információk" között.)
  • Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát készpénzben.
  • Telephelyen bankkártyával történő fizetés nem lehetséges!
  • Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott (Magyar Posta MPL) futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.

A fizetendő végösszeg, a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. 

A számlát a csomag tartalmazza. 

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.


Házhoz szállítás díjszabása:

                                                 1 kg-ig:   1.500 Ft
                                                 2 kg-ig:   1.600 Ft
                                                 3 kg-ig:   1.700 Ft
                                                 4 kg-ig:   1.800 Ft
                                                 5 kg-ig:   1.900 Ft
                                                 10 kg-ig: 2.100 Ft

                                                 15 kg-ig: 2.300 Ft 

                                                 20 kg-ig: 2.600 Ft 

Utánvét díja:

                                             5 - 50.000 Ft-ig: 300 Ft
                                             50.005 Ft-tól:     500 Ft

Egyéb díjak:

                                           Garantált 1 napos: + 100 Ft
                                           Postán maradó:      - 200 Ft



7. Szállítási határidő


Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1 - 2 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, akkor ez külön megbeszélés tárgya.



8. Házhoz szállítási információk


A megrendeléseket kizárólag a Magyar Posta (MPL) futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00 - 16:00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. 


Cégünk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén a Gyártói adatok között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.



9. Postai szállítással kapcsolatos információk


A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.



10. Elállás joga


A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.


Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.


Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.


A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:


  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető javítási munkáknál

11. Jótállás


Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék, fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.


A termékek a gyártóhoz történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét lehető leggyorsabban elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.



12. Szavatosság


A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.



13. Panaszok intézése


Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.



14. Adatkezelés


Az üzemeltető a megrendelés és a vásárlás során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges. 


A honlap és a katalógusok böngészése folyamán technikai információk NEM kerülnek rögzítésre semmilyen célból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). A honlap igénybevételéhez cookie-k engedélyezése nem szükséges, mivel nem használunk őket.


A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az elérhetőségek valamelyikén leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.


Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.


A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.



15. Egyéb rendelkezések


A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.